7 February 2016

Prezenty na Walentynki. Pomysły od polskich projektantów

Wiecie kochani, byłam pewna, że ten wpis na moim blogu nie powstanie. Tyle już tego jest na necie, że zaczynam się nudzić: kubeczki, poduszki, bluzy z nadrukami i obrazki. Jeszcze setki niepotrzebnych rzeczy, które się daje na prezent i zapomina się. Dla mnie zawsze liczy się to, co będę mogła używać (albo przyda się osobie, której daje prezent). Myślę, że dlatego na Nowy Rok dostałam koc a rok temu na gwiazdkę - lampę na stolik nocny i zestaw noży :) Pomyślałam zaś, że jednak ta odrobina romantyzmu, miłych i raczej zbędnych prezentów jest jednak potrzebna. Mam wrażenie, że bez tego relacje dwojga nabierają zbyt dużo powagi. Niech no dostanę różowe serduszko w łapkach Teddy Bear ale będę wiedziała, że był przygotowany z myślą o mnie i moich małych słabościach. Będzie o misiach Me To You, przejdźmy od razu do listy tego, co udało mi się znaleźć u polskich projektantów (uwaga: niebezpieczne ceny wchodzą w grę).

































Klipsy do butów



21 comments:

  1. bardzo fajne pomysły na prezent, szczególnie podoba mi się plakat!

    ReplyDelete
  2. zdecydowanie stawiam na słodkości ;)

    ReplyDelete
  3. Super pomysły na prezent ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jakie świetne pomysły!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    ReplyDelete
  5. Fajne zestawienie :) Ogromnie podobają mi się te drewniane podstawki!
    Poszewki na poduszkę są również bardzo urocze.

    ReplyDelete
  6. uwielbiam oglądać takie rzeczy, ale gdy nieraz zerkam na cenę... ehh :D może kiedyś :D

    ReplyDelete
  7. Poduszki "Mąż Żona" są extra! Dodatkowo drewniana mucha, z którymi teraz mam dużo do czyniena <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  8. Wszystkie pomysłu bardzo mi się podobają ;) Miś powala ;)

    ReplyDelete
  9. Drewniana taca w kształcie serca jest ekstra. Mogłabym taką mieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie zastanawiam się czy kupić, czy zrobić samej (tzn rękami męża oczywiście) :)

      Delete
  10. Troche bez sensu jest kupowac prezent na walentynki ja mysle. Ale ta poduszka puzzle na pewno jak by mi wpadła w rece to trafiła by tez do mojego domu. Super prezent !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy pewnie od osoby: mój mąż by na żadną okazję nie chciał prezentów :)

      Delete
  11. Te poszewki z napisami Żona, Mąż są świetne:) Na pewno ktoś skorzysta z twoich pomysłów, lecz najlepsze prezenty to te od serca:)
    Pozdrawiam:) Obserwuję:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wiesz, bardzo chętnie dostałabym od serca wiele różnych prezentów :D

      Delete
  12. uwielbiam pościele <3 wszystkie opcje są idealne :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ależ mi się podobają te skarby. A szczególnie podkładka w kształcie serca.

    ReplyDelete
  14. Maskotka jest przemilulaśna :) hahah i mucha jest mega!

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl